La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
L'UME ha fet feina durant tota la nit per tal d'extreure l'aigua de la via
L’aigua s’ha tornat a acumular a la carretera de l’aeroport d’Eivissa, que està tancada des de dissabte. El trànsit s’ha hagut de desviar pel poble de Sant Jordi, fet que ha ocasionat congestió sobretot cap a les nou del matí, coincidint amb l’entrada dels boixos a escola.
L’UME ha treballat durant tota la nit per treure l’aigua de la carretera de l’aeroport amb quatre bombes de gran capacitat que han dut de la Península. De fet, avui matí el nivell de l’aigua ha baixat considerablement i ha deixat al descobert un cotxe que hi havia quedat encallat. L’aigua que s’extreu s’envia a una bassa de tempestes, on ja hi ha una acumulació important, i d’allà va per les canalitzacions de sanejament fins a Platja d’en Bossa, on una altra bomba ajuda que l’aigua surti d’un col·lector cap a la mar.
De fet, Platja d’en Bossa ha estat una altra de les zones més afectades pels darrers temporals. Alguns negocis gairebé no han pogut obrir des del passat 30 de setembre. Els turistes ho tenien difícil avui per passejar per aquesta zona i asseguren que algunes habitacions dels hotels on s’allotgen han quedat afectades per les pluges de dissabte.
Els establiments de la zona es preparaven també avui matí per minimitzar els danys amb vista a l’entrada de noves pluges i tempestes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes