Logo IB3N
X

El taxista agredit a Magaluf: “Em van pegar coces i crec que vaig quedar inconscient”

Llibertat sota una fiança de 7.000 euros per als dos joves britànics detinguts per l'agressió

25/08/2022

El taxista agredit a Magaluf: “Em van pegar coces i crec que vaig quedar inconscient”

Els dos detinguts passen a disposició judicial als jujtats d'avinguda Alemanya.

171

Llibertat sota fiança de 7.000 euros per als dos joves detinguts dimarts per agredir un taxista a Magaluf. Segons fonts, els dos turistes britànics, de 21 i 22 anys, estan en espera de reunir els doblers per pagar la fiança avui mateix després d’haver passat aquest dematí a disposició del jutjat de l’avinguda d’Alemanya de Palma.

Els detinguts es varen negar a declarar davant la Guàrdia Civil, però avui, han reconegut els fets i han dit que ho varen fer perquè anaven gats. El jutge ha decretat per a ells llibertat sota fiança de 7.000 euros.

El taxista agredit, Gabriel Fabian, de 57 anys, ha pogut parlar amb IB3 Notícies per contar com es va produir l’agressió: “Em van pegar coces i crec que vaig quedar inconscient”.

Encara adolorit, Gabriel conta que viatjava amb el seu taxi per l’avinguda de Magaluf, on passejava molta gent. En un moment va veure tres individus, un molt alt i els altres dos de complexitat normal, quan un d’ells va botar damunt del capó del cotxe. Ell va baixar del cotxe per veure si s’havien fet mal, i quan va veure que no, va tornar a pujar recriminant-los la seva actitud. Aleshores els vaig etzibar en anglès “què estàs fent?”. La reacció, segons el taxista, és que van riure i el jove més alt li va contestar “és una broma”. El taxista li va dir que “això no és cap broma i el problema no és amb tu, és amb ell”. Tot seguit, segons el taxista, l’al·lot més alt va començar a agredir-lo.

“Em va pegar al cap, vaig caure a terra, em van inflar a coces, es va tirar damunt meu”. Segons Gabriel, creu que va quedar insconsient, “segons els vídeos que he pogut veure després”, tot i que en el moment que el personal sanitari d’emergència li va demanar si havia perdut el coneixement, ell va respondre que no.

El taxista va haver de ser traslladat a l’Hospital de Son Espases on va estar ingressat i al dematí va rebre l’alta. Gabriel afirma que no havia rebut cap agressió aquest estiu perquè, segons ell, evita conduir per aquesta zona de Magaluf tot i que reconeix que “sempre hi ha qui bota per damunt del cotxe, però ho deixes córrer”. Aquesta vegada, però, es va indignar i, per això, va recriminar l’actitud dels joves turistes.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT