Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Amics i companys del teatre han sentit la pèrdua d'un germà
“Segurament, Joan Pere Zuazaga faria ironia de la seva pròpia mort“. Així podria ser l’epitafi de l’actor mallorquí. Va morir durant la gira d’Estudi Zero Teatre a Sud-Amèrica amb aquesta obra, ‘La Cantante Calva’. Amics i companys del teatre han sentit la pèrdua d’un germà.
Artista polifacètic, Zuazaga va saber moure’s en totes les arts escèniques i de tots els gèneres. D’aquí l’emprenta que ha deixat.
Al cafè Teatre Sans, on es troba la seva família artística, s’hi viurà diumenge un vespre d’alegria continguda per recordar-lo.
El festival de cinema Evolution Mallorca també li retrà homenatge el proper octubre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat