Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El guitarrista Chicuelo i els 'bailaors' Karen Lugo i José Maldonado són els artistes que han fet aquest espectacle
Avui fa quinze anys de la declaració del flamenc com a patrimoni de la humanitat, i el Teatre Principal de Maó ho ha volgut celebrar amb una proposta flamenca un poc alternativa: ‘Tres Piezas’.
A ‘Tres Piezas’ no hi ha veu, només ball, percussió i l’acompanyament de guitarra de Chicuelo. En ella els dos ‘bailaors’, José Maldonado i Karen Lugo, flueixen en una coreografia en què es van alternant el protagonisme. Una proposta que surt dels esquemes i que ha sorprès a les quasi 400 persones que omplien el pati de butaques.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament