La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Destaquen les gales d'òpera pel 195 aniversari del teatre o el concert per celebrar el primer aniversari de la Menorca Talaiòtica com a patrimoni de la humanitat
La nova temporada del Principal de Maó començarà amb l’obra ‘Yo soy una fiesta’ de la companya Menorquina ‘La resistència teatre’.
La institució celebra els seus 195 anys, el teatre d’òpera més antic d’Espanya, amb una gala lírica amb figures com Simón Orfila o Joana Pons.
A Menorca continuaran les celebracions amb un concert a càrrec de Marco Mezquida i l’orquestra simfònica de les Illes Balears per commemorar el primer aniversari de la Menorca Talaiòtica com a patrimoni de la humanitat .
Altres obres destacades que arribaran són ‘Jauria’, rememorant el judici de ‘La Manada’, l’obra de dansa ‘La gata que volia canviar la història’ o el flamenc de ‘Jondo, del primer llanto’.
Les entrades es podran comprar a partir del 28 d’agost.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys