Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

La programació del 2024-2025 tancarà amb 17 obres per a les persones amb discapacitat auditiva, de les quals 7 ho seran també per als que pateixen ceguera
El teatre Principal de Palma cada vegada és més accessible. Les persones amb dificultat visual i auditiva tenen al seu abast bucles magnètics i aparells amb audiodescripció. S’han duplicat les funcions que permeten aquesta modalitat per a aquest tipus de discapacitats. La programació tacarà amb 17 obres amb accessibilitat.
N’Antònia i en Tolo duen un implant coclear i ella a més duu un audiòfon. Són uns dels usuaris d’Aspas que han assessorat els tècnics del teatre perquè les persones amb dificultats auditives hi tenguin accés.
Tornar al pati de butaques i gaudir d’una funció els emociona.
El Teatre compta amb una vintena d’aparells: són bucles magnètics individuals i so amplificat amb auriculars.
La Programació del 2024-2025 tancarà amb 17 obres accessibles per a les persones amb discapacitat auditiva, de les quals 7 ho seran també per als que pateixen ceguera.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'