Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Quan l'edifici va tancar les portes l'any 2006, ningú no podia imaginar que el teló no tornaria a pujar fins una dècada i mitja més tard
El Teatre des Born de Ciutadella torna a obrir les portes, que es van tancar fa 14 anys per reformar-lo. Després de diversos entrebancs, ja torna a lluir amb tota la seva esplendor i s’ha inaugurat de nou aquest divendres.
Quan l’edifici va tancar les portes l’any 2006, ningú no podia imaginar que el teló no tornaria a pujar fins una dècada i mitja més tard, deixant tota una generació sense el teatre de referència de la ciutat. Es varen fer llargs els 5 anys fins que el 2011, per fi, el Ministeri començava la gran reforma de gairebé 3 milions i mig d’euros.
Tres anys després, l’Ajuntament recepcionava les obres, però el teatre no havia quedat bé. Les deficiències de la reforma feien impossible la reobertura, i les administracions van necessitar 4 anys més per reunir el milió d’euros necessaris per arreglar-lo.
La segona reforma començava a finals de 2018 i a principis de 2020 s’anunciava l’esperada inauguració. Però va arribar el confinament i la reobertura del Teatre des Born s’ajornava per enèsima vegada fins aquest octubre.
Dia gran per a la cultura de Ciutadella: es reobre el Teatre des Born, després de 15 anys
El Teatre des Born enfila una nova etapa amb preus populars i una estètica renovada
La reobertura del teatre de Es Born s’avança per acollir el Premi Born
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades