Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El patronat de la Fundació Ciutadella Cultura es reuneix d'urgència aquest dilluns capvespre
El teatre de Es Born de Ciutadella s’inaugurarà uns dies abans del que s’havia anunciat per poder acollir la prestigiosa gala del Premi Born de teatre, que organitza anualment el Cercle Artístic. Aquesta és la proposta que té sobre la taula el patronat de la Fundació Ciutadella Cultura, que s’ha de reunir d’urgència aquest dilluns capvespre per ratificar aquest canvi.
I és que fa només una setmana, l’Ajuntament va anunciar que la reobertura del teatre seria el 30 d’octubre, 6 dies després del Premi Born. Aquesta decisió ha generat malestar al Cercle Artístic, però també a la majoria de partits de la corporació, que consideren que caldria aprofitar la inauguració per a acollir el certamen i que aquest no hagi de celebrar-se a la sala multifuncional si el teatre continuava tancat.
També avui, el Consell de Govern ha acceptat una subvenció de 40.000 euros per ajudar a millorar l’equipament del teatre, amb l’adquisició d’un projector, canviar la porta d’entrada per evitar barreres arquitectòniques i reprogramar espectacles a l’aire lliure.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"