Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El rescat d'un excursionista a Andratx és el fet més rellevant de la setantena de sortides efectuades pels bombers
El fort temporal de vent de les darreres hores ha afectat especialment la costa nord i els municipis de la badia de Palma com ara Llucmajor i Calvià. Durant la passada matinada, els Bombers de Mallorca i també els de Palma han efectuat prop de 80 sortides per retirar arbres, branques i altres elements que havien caigut a causa de la ventada. L’actuació més destacada s’ha produït a Andratx, on els Bombers de Mallorca han hagut de rescatar a un excursionista que s’ha vist sorprès per la tempesta a la Mola de s’Esclop.
A Alaró el fort vent ha fet que el poble hagi quedat sense llum bona part de la matinada. El subministrament s’ha recuperat a primera hora d’avui matí.
El temporal Denise també s’ha deixat sentir a nombrosos indrets de la costa, com és el port de Sóller. En cap dels casos no s’han hagut de lamentar desgràcies personals.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros