Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Està concentrada en un únic espai, una casa de camp menorquina, durant poques hores
‘El temps habitat’, de Maite Salord, és una novel·la actual que mira cap endins. La protagonista, una empresària de calçat, retorna al seu passat, quan està a punt de vendre la casa familiar a uns jubilats francesos.
Una novel·la amb un llenguatge poètic i suggerent, que es fixa molt en els petits detalls que per si sols respiren vida. Està concentrada en un únic espai, un lloc, una casa de camp menorquina durant poques hores, de les cinc del matí fins a les deu del vespre. Està dedicada a la seva filla Rosa.
Maite Salord serà a la dinovena Fira del Llibre en Català que se celebrarà a finals de la setmana que ve a Maó.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13