Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Quan s'acabin les obres hi podran ingressar fins a 9 usuaris més
El tercer centre de la residència de Trepucó, per a persones amb problemes de salut mental o trastorns de conducta, serà una realitat l’abril de l’any que ve. Quan s’acabin les obres hi podran ingressar fins a 9 usuaris.
Trepucó acull en aquests moments 22 usuaris, repartits en dos edificis segons el seu nivell cognitiu. Tal com ja fa temps que demanen els professionals que hi treballen, el Consell també impulsarà en la instal·lació d’una caseta modular perquè puguin rebre la visita dels seus familiars en condicions. Al mateix espai de visites s’hi preveu la incorporació d’una segona unitat de respir, bàsica per a les famílies.
Tot plegat per millorar el funcionament d’una residència que, segons recorda la seva directora, no és només assistencial, sinó que també s’hi desenvolupa una tasca socioeducativa. Que, a més, s’adapta al perfil de cada usuari. A través de diferents recursos, es treballa la seva autonomia, la comunicació o la tolerància amb l’objectiu d’augmentar la seva qualitat de vida.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre