Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Segons els veïns, el lloguer turístic en habitatges plurifamiliars s'ha convertit ja en una problemàtica a la barriada
L’associació de veïns El Terreno de Palma denuncia que el lloguer turístic en habitatges plurifamiliars s’ha convertit ja en una problemàtica a la barriada.
En aquest sentit, donen suport a la iniciativa popular presentada per la Federació d’Associacions de Veïns de Palma, aprovada en el darrer ple de l’Ajuntament de Palma, i que suposa la prohibició de llogar pisos a turistes a Ciutat.
Els veïns exigeixen a Cort que no permeti la “turistització” de la zona i que no deixin El Terreno fora de la futura regulació.
Es preveu que el Consell de Govern aprovi aquest divendres el decret que ha de regular el lloguer vacacional en habitatges plurifamiliars.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull