Els ports i aeroports de les Illes continuen blindats. Les restriccions a la mobilitat s’han intensificat i això s’ha reflectit en una davallada d’activitat als aeròdroms balears. A Son Sant Joan, varen operar ahir 12 vols amb els quals arribaren a l’illa 136 passatgers i en partiren 242. L’aeroport d’Eivissa va rebre dos vols amb 32 viatgers i unes altres 55 persones abandonaren l’illa en dos vols de sortida. Pel que fa a l’aeroport de Menorca, va comptabilitzar l’arribada de 27 persones i la sortida d’unes altres 20.
Segons dades d’Eurocontrol, el trànsit aeri a l’aeroport de Palma ha caigut més d’un 90%, en les darreres setmanes. En un rànquing que analitza els 30 aeroports més importants d’Europa, Son Sant Joan és el sisè on més ha davallat el volum de vols.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros