Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Tindrà una llargària de 27 quilòmetres i mig i l'estació de l'aeroport estarà soterrada
L’anomenat tren de Migjorn tindrà una llargària de 27 quilòmetres i mig, i la previsió és que transporti 7 milions i mig de passatgers a l’any. L’executiu assegura que prioritza aquesta línia, a la d’Alcúdia i a la d’Artà, per la demanda. La futura línia unirà Palma amb Son Llàtzer en 6 minuts, amb l’aeroport en 11 minuts i arribarà en 28 a Llucmajor. En sentit Palma, serà en 17 minuts a l’aeroport i en 22 a l’hospital de Son Llàtzer. L’estació de l’aeroport serà també soterrada. Els batles de Palma i Llucmajor han aplaudit les possibilitats del projecte.
L’any que ve se n’adjudicarà la redacció del projecte i, el 2027, la de les obres, que començaran el 2028. El Govern destinarà 690 milions d’euros de fons propis al projecte a l’espera del conveni ferroviari.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar