Iberia recorrerà contra la sentència davant de l'Audiència Nacional en els pròxims dos mesos
El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals no ha admès el recurs presentat per Iberia contra la resolució de l’adjudicació dels serveis de terra d’Aena. La companyia aèria havia impugnat el resultat després de perdre la llicència de 8 dels seus principals aeroports, entre els quals hi havia Palma i Eivissa, al·legant irregularitats en l’adjudicació.
Segons el tribunal, el concurs del handling no és assimilable a una concessió pública de serveis i, per tant, l’òrgan no té competències per resoldre la reclamació. Si Iberia vol recórrer contra la sentència, haurà d’acudir a la sala del Contenciós Administratiu de l’Audiència Nacional en el termini de dos mesos.
I, precisament, Iberia assegura que recorrerà contra la decisió del Tribunal Administratiu i sol·licitarà “la suspensió de l’adjudicació del contracte (…) i l’anul·lació de la resolució del TACRC, de manera que aquest tribunal pugui pronunciar-se sobre el fons de la qüestió i anul·li l’adjudicació del concurs del handling”.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades