Iberia recorrerà contra la sentència davant de l'Audiència Nacional en els pròxims dos mesos
El Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals no ha admès el recurs presentat per Iberia contra la resolució de l’adjudicació dels serveis de terra d’Aena. La companyia aèria havia impugnat el resultat després de perdre la llicència de 8 dels seus principals aeroports, entre els quals hi havia Palma i Eivissa, al·legant irregularitats en l’adjudicació.
Segons el tribunal, el concurs del handling no és assimilable a una concessió pública de serveis i, per tant, l’òrgan no té competències per resoldre la reclamació. Si Iberia vol recórrer contra la sentència, haurà d’acudir a la sala del Contenciós Administratiu de l’Audiència Nacional en el termini de dos mesos.
I, precisament, Iberia assegura que recorrerà contra la decisió del Tribunal Administratiu i sol·licitarà “la suspensió de l’adjudicació del contracte (…) i l’anul·lació de la resolució del TACRC, de manera que aquest tribunal pugui pronunciar-se sobre el fons de la qüestió i anul·li l’adjudicació del concurs del handling”.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament