Una decisió que afecta en l'àmbit nacional, però que no posa punt final a aquesta qüestió, ja que es podrien plantejar nous decrets
A Formentera, hi ha més d’un centenar de famílies afectades pel reglament de Costes que es veien greument perjudicades si se n’aplicava la reforma. Units en la Plataforma d’Afectats per la delimitació de Costes de Formentera es mostraren en contra d’aquesta modificació.
Finalment, el Tribunal Suprem els ha donat la raó i ha declarat nul el Reial decret de 2022 que feia efectiva la nova normativa. El motiu va ser un error de forma, ja que es va ometre el tràmit de consulta pública.
Com la modificació del reglament era un decret en l’àmbit nacional, la seva anul·lació també afecta totes les costes d’Espanya.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023