Una decisió que afecta en l'àmbit nacional, però que no posa punt final a aquesta qüestió, ja que es podrien plantejar nous decrets
A Formentera, hi ha més d’un centenar de famílies afectades pel reglament de Costes que es veien greument perjudicades si se n’aplicava la reforma. Units en la Plataforma d’Afectats per la delimitació de Costes de Formentera es mostraren en contra d’aquesta modificació.
Finalment, el Tribunal Suprem els ha donat la raó i ha declarat nul el Reial decret de 2022 que feia efectiva la nova normativa. El motiu va ser un error de forma, ja que es va ometre el tràmit de consulta pública.
Com la modificació del reglament era un decret en l’àmbit nacional, la seva anul·lació també afecta totes les costes d’Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural