Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El solar té la qualificació de zona d'equipament públic amb ús docent o esportiu i té una extensió de 30.000 metres quadrats
111
El Tribunal Superior de Justícia de Balears (TSJB) ha donat la raó a l’Ajuntament de Ciutadella en el procés d’expropiació d’una parcel·la de 30.000 metres quadrats, desestimant els 14,5 milions d’euros que sol·licitava el recurrent i valorant la finca en 1,1 milions.
La parcel·la es troba situada al polígon industrial de Ciutadella i té la qualificació de zona d’equipament públic amb ús docent o esportiu, ha detallat l’Ajuntament de Ciutadella aquest dissabte.
La valoració que havia realitzat la institució va ser confirmada el 10 de febrer de 2017 pel Tribunal Provincial d’Expropiació.
La sentència del TSJB desestima el recurs dels demandants en considerar que els terrenys no formen part d’una trama urbana i manquen dels serveis públics bàsics. La sentència no és ferma ja que davant ella cal interposar un recurs de cassació.
Uns propietaris reclamen 1,7 milions a l’Ajuntament de Ciutadella per no cedir-los uns solars
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal