Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
A més d'ajudar a allargar la temporada, deixa tres vegades més beneficis que el turisme convencional
El turisme de congressos és un mercat amb un increment molt significatiu, que ha augmentat en un 11% en l’últim any. Ha posat l’ull a Espanya, però també a les Balears, indret que té molta demanda.
Les Balears, que des de 2012 han fet un canvi important d’infraestructures per acollir aquesta mena de turisme, tenen marge per acollir més esdeveniments de turisme MICE; és a dir, reunions, incentius, conferències i exposicions, en anglès. És un turisme que aposta per la qualitat.
Es tracta d’una branca que necessita una col·laboració pública i privada i que beneficia una àmplia oferta de serveis. Cada vegada hi ha més especialització.
El turisme MICE deixarà enguany a Espanya 15.000 milions d’euros i és que aquest client gasta tres vegades més que el turista convencional, a més d’ajudar a desestacionalitzar la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern