Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Representen quasi el triple dels existents
124
L’interès turístic pel camp continua creixent. Un exemple d’això és que a Ciutadella s’estan tramitant més d’una vintena d’hotels rurals i agroturismes, quasi el triple dels que existeixen en l’actualitat. El cas més evident és el dels hotels rurals. Actualment n’hi ha 6 en tot Menorca, dos dels quals a Ciutadella. Doncs bé, n’hi ha projectats només a Ciutadella 13 més.
I és que el turisme post Covid pot suposar un augment de la demanda d’aquest tipus d’establiments. Garanteixen espais més amplis, menys massificats i a l’aire lliure. De fet, l’estiu passat, en plena pandèmia, son els que millors dades d’ocupació han obtingut. El regidor d’Urbanisme de Ciutadella, Pere Fiol, explica l’interès en aquests hotels.
Pel que fa als hotels d’interior, Ciutadella en té una trentena, la meitat de tots els que hi ha a Menorca. Només l’any passat se n’han tramitat 6 més al municipi de ponent.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte