Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'Associació d'hotelers deslliga que es tracti d'un cas de balcòning, però igualment reconeixen que aquests episodis, lligats a l'elevat consum d'alcohol, donen molt mala reputació
Nou cas de balcòning a Platja de Palma en només dues setmanes. Un turista alemany, de 21 anys, que acabava d’arribar de vacances, ha caigut des del segon pis de l’hotel on s’allotjava. El seu cos ha estat trobat al carrer aquest dilluns al matí.
Sobre aquest fet, els hotelers d’aquesta zona turística diuen que es tracta d’una problemàtica puntual, acotada només en algunes zones. Tot i això, reconeixen que aquests episodis -lligats a l’elevat consum d’alcohol- donen molt mala reputació.
Per això, demanen més reforços policials per millorar la seguretat i fer complir les normatives que regulen la venda i el consum d’alcohol a la via pública. També que es facin complir les ordenances i el decret de turisme responsable. El president de l’Associació Hotelera de Platja de Palma, Pedro Marín, reconeix un augment d’efectius des del passat mes d’abril, però diu que és insuficient per actuar contra les conductes incíviques.
Enmig d’aquesta situació, els responsables de l’Associació es van reunir dijous passat amb els regidors de Cort de Turisme, Javi Bonet, i Seguretat Ciutadana, Miquel Busquets, per tractar les seves reivindicacions. Marín desmarca aquest episodi dels anomenats casos de balcòning.
Segons fonts de la investigació, un grup de turistes alemanys van aterrar diumenge a Mallorca, van estar tot el dia de festa i en tornar a l’hotel un d’ells va sortir al balcé i després va caure. La Policia investiga quines van ser les causes. El jove estava sota els efectes de l’alcohol. En un primer moment, el Grup d’Homicidis ha seguit la via de l’agressió, però s’ha descartat.
Es tracta de la segona víctima mortal de la temporada i el tercer cas de balcòning a les Illes. El passat 7 de maig un altre alemany de 23 anys va caure des d’un tercer pis d’un hotel també de Platja de Palma. L’altre cas va passar a Eivissa i l’home va quedar ferit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros