Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El cel tapat ha omplit de visitants ciutats com Palma, Eivissa i Maó
Avui divendres ens trobam al bell mig del pont del Primer de Maig. El cel tapat ha propiciat que molts dels visitants de les Illes hagin optat per canviar la platja per la ciutat.
A Palma, els carrers del centre, sobretot al voltant de la Catedral, han estat avui molt concorreguts.
El passeig de Vara de Rey d’Eivissa també ha estat avui molt visitat, amb turistes que manifestaven que han triat l’illa o bé per desconnectar o per dur-hi a terme activitats esportives entre moltes altres opcions. Una imatge similar l’hem trobada a Maó, carrers plens amb turistes passejant pel centre.
Sigui per un pont o per unes vacances més llargues, les Balears encara tenen molt atractiu per als turistes de la resta de l’Estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural