Logo IB3N
X

El Vacubús perd afluència de gent aquest diumenge

De moment, han passat unes 40 persones

12/12/2021

El Vacubús perd afluència de gent aquest diumenge

142

Les autoritats insisteixen que la millor manera de combatre la covid és la vacunació. A un centre comercial de Palma, hi ha instal·lat el Vacubús. Durant aquesta setmana, els dies que el Vacubús ha estat en marxa han passat una mitjana d’entre 150 i 250 persones a posar-se una primera dosi. Unes xifres “destacables” segons els sanitaris.

Aquest diumenge ha estat el dia més fluixet. De moment, han passat unes 40 persones. Entre ells, una mare i el seu fill de 16 anys que van passar la Covid fa uns mesos i tenien por, però que s’han animat a punxar-se junts.

El Vacubús estarà fins les 21 del vespre i a partir d’aquest dilluns tornarà a la plaça Espanya de Palma, on passaran les festes de Nadal.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella