Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

De moment, han passat unes 40 persones
Les autoritats insisteixen que la millor manera de combatre la covid és la vacunació. A un centre comercial de Palma, hi ha instal·lat el Vacubús. Durant aquesta setmana, els dies que el Vacubús ha estat en marxa han passat una mitjana d’entre 150 i 250 persones a posar-se una primera dosi. Unes xifres “destacables” segons els sanitaris.
Aquest diumenge ha estat el dia més fluixet. De moment, han passat unes 40 persones. Entre ells, una mare i el seu fill de 16 anys que van passar la Covid fa uns mesos i tenien por, però que s’han animat a punxar-se junts.
El Vacubús estarà fins les 21 del vespre i a partir d’aquest dilluns tornarà a la plaça Espanya de Palma, on passaran les festes de Nadal.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors