Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El violinista lituà Julian Rachlin, un dels més prestigiosos del món, protagonitzà dilluns vespre un concert històric a la torre de Canyamel, compartint escenari amb els seus amics músics de l’orquestra simfònica de les Illes Balears. Al repertori, sonates per a violí i piano de Debussy, Xostakovitx i Txaikovski.
Amb la seva germana Sophie al piano, Rachlin arrencava un concert únic per a l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears. Una interpretació que no es tornarà a repetir a la resta d’actuacions programades al cicle de concerts de cambra ‘Summer Premium’.
La peça triada per donar-ne el sus fou la Sonata per a violí i piano, de Claude Deebussy. I la cita no va decebre els assistents. A l’emoció continguda de Debussy va sumar-s’hi la passió de Xostakovitx, sentida a través de les cordes de Rachlin, i reforçada amb la intensitat per la viola, el violonsel i el piano tocats per cinc músics de l’Orquestra Simfònica.
La pròxima cita amb Rachlin i amics serà demà dijous al castell de Bellver de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat