Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Una nova colada és a punt d'arribar a la mar
Ja són 1.956 les edificacions destruïdes i 811,8 hectàrees afectades per la lava del volcà de Cumbre Vieja, segons informa el programa europeu Copernicus. A més, hi ha 64, 3 quilòmetres de carretera afectats, dels quals, 60,5 estan destruïts.
Gairebé un més després de l’inici d’activitat, el passat 19 de setembre, el volcà continua amb una intensa activitat estromboliana, segons informa el CSIC. Avui matí, una nova colada es troba a pocs metres de la mar.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució