Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La reducció de trajectes obliga les operadores a aplicar Expedients de Regulació Temporal d'Ocupació
La finalització de la hibernació de l’economia i tornada a la feina de sectors com la construcció i la indústria s’ha traduït a Menorca en un increment del passatge del transport públic que gairebé multiplica per sis el de Dilluns de Pasqua (quan hi va haver 55 passatgers). Tot i això, aquest dimarts -amb 293 usuaris- la caiguda de viatgers per mor del confinament s’ha situat en un 93% respecte fa un any.
Per adaptar-se a aquesta davallada i continuar donant servei a les persones que han d’anar a la feina, de la dotzena de línies que circulen en temporada baixa, s’han suprimit les que connecten amb centres educatius i algunes que donaven serveis a urbanitzacions. Una situació que ha obligat les empreses que operen aquest servei a sol·licitar Expedients Temporals de Regulació d’Ocupació. Els representants d’aquestes empreses han traslladat la seva preocupació al Consell de Menorca que s’ha compromès a estudiar la manera d’ajudar-los per garantir la seva supervivència.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu