L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L’oposició dels partits del Pacte evitarà que el Govern pagui els 14 milions de Cesgarden i Princesa Son Bou
El tema es tornarà a debatre dimarts que ve en comissió. Foto Europa Press
83Els partits del Pacte al Govern (PSOE, Podem i MÉS per Mallorca) han barrat aquest dimarts el pas al Parlament a la proposta de Més per Menorca perquè l’Executiu pagui els 14 milions d’euros d’indemnitzacions pendents per sentències judicials a Menorca, com ha fet a Mallorca i Eivissa. L’abstenció afegida del Partit Popular ha frustrat, d’aquesta manera, els plans dels ecosobiranistes (que comptaven, en principi, amb les matemàtiques per fer valer el vot del PP) perquè la iniciativa tirés endavant.
Els vot dels populars haguessin estat suficients, de fet, per fer triomfar l’esmena, després que el Pi, Ciutadans i la diputada Montse Seijas s’hi hagin pronunciat a favor. Més per Menorca tornarà a presentar el text aquest dimarts en comissió per al seu debat. Demana una reflexió als partits que s’hi oposen perquè hi hagi un canvi de vot.
Per als ecosobiranistes, aquesta -asseguren- era una col·laboració “de justícia”, perquè el decret llei presentat per l’Executiu autonòmic només té en compte el pagament de els sentències per la protecció del territori a les illes de Mallorca i Eivissa. Cal recordar que Menorca no va entrar dins la Llei 4/2008, de 14 de maig, de mesures urgents per a un desenvolupament territorial sostenible a les Illes Balears, de la que ara el Govern ha de pagar les indemnitzacions per la desclassificació de terrenys a Eivissa i Mallorca, perquè ja havia fet la feina, amb l’aprovació el 2003 del Pla Territorial Insular de Menorca. El diputat de Més per Menorca, Nel Martí, ha afirmat, després de la votació a la ponència d’aquest dimarts al Parlament, que el Govern castiga “a qui ho va fer bé protegint el territori i exercint les competències d’ordenació dels consells”
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues