Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ara mateix els balearicos són quarts classificats amb 50 punts
Aquest cap de setmana l’Atlètic Balears afronta un partidàs davant el Reial Madrid Castella de Raúl González Blanco. Serà la primera final de les sis que queden per acabar la temporada.
Un enfrontament clau pel conjunt balearico, que necessita sumar de tres per continuar la seva lluita per disputar el play-off d’ascens a Segona Divisió.
Ara mateix els balearicos són quarts classificats amb 50 punts. El tècnic Eloy Jiménez vol que l’Estadi Balear continuï sent un fortí i qualifica el duel de final.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella