Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Atlètic Balears ha començat encaixant primer als quatres partits que ha dirigit el tècnic manxec
L’Atlètic Balears necessita sumar de tres com abans millor per no sortir de les posicions de play-off. Diumenge migdia els balearicos, quarts a la classificació, reben a casa el Cornellà.
Per l’enfrontament contra els catalans, el tècnic Eloy Jiménez no podrà comptar amb els lesionats, Hugo, Cordero, Armando i Petcoff, ni amb el sancionat Carlos Delgado.
L’entrenador manxec vol que l’equip deixi d’encaixar als primers minuts de partit i espera que l’Estadi Balear torni a ser el fortí que era a principi de temporada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia