Un excés d'obsequis fa que els menors no apreciïn els regals, que es tornin egoistes i que perdin la il·lusió
Poques hores abans que arribin els Reis d’Orient, la psicòloga Sarai Soto fa aquest resum dels consells que han de tenir en compte Ses Majestats abans de dur els regals als més petits de la casa:
– Les juguetes no han de tenir gènere.
– Els obsequis han de respondre als interessos del menor.
– Cal tenir en compte el nivell de desenvolupament del nin per no crear-li frustració.
– És aconsellable incloure llibres per fomentar-los la lectura.
– Les juguetes que fomenten la creativitat i la imaginació sempre són una bona opció.
– Una bona idea és optar per regals que promouen l’activitat física, com una bicicleta o un patinet.
– Els mòbils i les tauletes s’haurien de regalar a partir dels 16 anys.
– Els jocs de taula fomenten la relació amb la família i amb els amics.
– Cal evitar hiperregalar als nins. Un excés d’obsequis fa que els menors no apreciïn els regals, que es tornin egoistes i que perdin la il·lusió.
– Convé tenir present quin és l’espai d’emmagatzematge del qual disposam a casa per valorar la grandària òptima de les juguetes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues