Els aeroports de les Balears gestionen aquest dimecres, dia primer de juliol, més de 300 operacions. D’aquestes, 91 són de vols internacionals. Són xifres molt inferiors a les registrades l’1 de juliol de l’any passat però representen un augment de l’activitat del 165% respecte ahir, quan es varen operar 133 vols.
La major part d’operacions, 210, es preveuen a l’aeroport de Palma. A Son Sant Joan s’esperen 103 vols de sortida i 107 arribades, de les quals 74 són internacionals i 33 nacionals.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa