El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Dissabte serà el dia de major trànsit en els tres aeroports, amb un total de 1.592 vols i 262.335 viatgers
150
Els aeroports de Palma, Eivissa i Maó duran a terme 5.763 operacions de vol entre aquest divendres i dilluns que ve, 1 de juliol, amb 918.162 passatgers, segons les dades de programació de l’organisme gestor Aena.
Aquest dissabte serà el dia de major trànsit en els tres aeroports, amb un total de 1.592 vols i 262.335 viatgers.
De divendres a diumenge s’operaran 4.475 operacions, amb 712.741 passatgers, al que se suma una jornada del dilluns més intensa de l’habitual, per ser 1 de juliol, i inici de vacances per a molts.
L’aeroport de Son Sant Joan serà el de major activitat entre el divendres i el dilluns, amb un total de 3.644 vols i 613.559 passatgers. A Eivissa s’operaran aquests dies 1.448 vols, amb 202.417 seients i a Maó 661 vols amb 102.186 places. EFE
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits