Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
Es tracta d'un nou rècord que supera en més de 3 milions els viatgers que reberen els aeroports abans de la pandèmia
Es confirma el rècord de passatgers als aeroports de les Illes Balears. Durant el 2023, se superaren els 44 milions. És prop d’un 8% més que l’any anterior; és a dir, uns 3.400.000 viatgers més. I la xifra no només creix en el conjunt de les Illes, ho fa a tots i cadascun dels tres aeroports i tant pel que fa al trànsit nacional com l’internacional.
Son Santjoan continua com a tercer aeroport d’Espanya, però així com el de Madrid i Barcelona han perdut passatgers en el darrer any, el de Palma n’ha guanyat prop d’un 5%. En total, hi han passat més de 31 milions de viatgers. El d’Eivissa, per part seva, ha fregat, per primera vegada, els 9 milions de passatgers. I a Menorca, s’han sobrepassat, també per primera vegada, els 4 milions.
Xifres rècord que, segons el president d’Aena, Maurici Lucena, són fonamentals per al desenvolupament econòmic i social del país. Enaire, gestor nacional de navegació aèria, també ha registrat xifres de rècord. Un exemple, el centre de control de Palma, que ha operat més de 350.000 vols en un any.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023