El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
És un tipus d'establiment que ha aguantat millor la temporada en relació al sector hoteler
L’ocupació dels agroturismes d’Eivissa s’ha mantingut entre el 50 i el 60% i alguns d’ells han arribat, fins i tot, al 80% entre el juliol i l’agost. Són una classe d’establiment que ofereix espais menys massificats, tranquils i amb la possibilitat de teletreballar.
Roy Douglas és un home ja jubilat, de Bristol, que ha vingut a passar uns dies a Eivissa amb la família de la seva filla. Tenien els bitllets per visitar Eivissa per segon cop des d’inicis d’any, però poc després va arribar la pandèmia del coronavirus. No tenien clar si era recomanable viatjar a l’illa després de l’anunci de la quarantena del govern britànic malgrat que després d’haver passat ja uns dies aquí asseguren que se senten més segurs a Eivissa que no pas al Regne Unit.
Per això, diuen, prefereixen estar en espais tranquils com els que ofereixen els agroturismes, on poden descansar i, si és necessari, teletreballar. De fet, per a aquesta classe d’establiments els dos mesos de temporada han funcionat millor que per altres més grans.
A Eivissa, els agroturismes no tenen tanta dependència dels grans paquets vacacionals, treballen amb clients més fidels i la gran majoria d’ells tenen obert des del passat mes de juny.
Agroturismes i hotels rurals de Menorca mantenen una ocupació del 70% per a l’agost
Els agroturismes i hotels d’interior de les Balears, a la meitat d’ocupació
Els agroturismes d’Eivissa obren amb bones perspectives per al mes d’agost
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran