Els ajuntaments de Menorca han preparat protocols de prevenció per les visites als cementeris de cara a la celebració, dia u de novembre, de Tot Sants.
A Ciutadella (on al juliol es varen haver de tancar els dos cementeris municipals per un brot de la Covid), s’hi aplicaran mesures des de dilluns dia 26 i fins al dia dos de novembre. A més de l’obligació de dur la mascareta i de respectar l’adient distància, se’n controlarà la cabuda, el temps màxim serà de mitja hora i les esglésies dels cementeris Nou i Vell només es podran omplir fins a la meitat. Però l’entrada i sortida s’haurà de fer per la mateixa porta. Per això, demanen que se segueixin les indicacions, s’emprin els tres punts de neteja de mans que s’habilitaran i se sol·licita a la població que hi vagi de forma esglaonada.
L’Ajuntament de Maó també estableix unes mesures similars. Tot i que en aquest cas, el circuit marcat tendrà una porta d’entrada i una altra de sortida, també es tancaran els lavabos i es demana a la ciutadania que avanci o endarrereixi les visites, per a evitar aglomeracions, durant el cap de setmana del 30 d’octubre al primer de novembre.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros