Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La manca de constructors a l'illa per fer front a tots els projectes del 2025 i el poc atractiu que té aquesta oferta per aquestes empreses en podrien ser les causes
L’any comença als ajuntaments de Menorca amb molts projectes previstos. El problema ve a l’hora d’executar-los, ja que a l’illa hi ha manca de constructors per poder abordar tota l’obra pública.
En el cas concret de Ferreries, han optat per agrupar projectes per fer-los més atractius per a les grans constructores.
Les empreses del sector admeten que l’obra pública els és poc atractiva per la gran burocràcia, els terminis ajustats i la impossibilitat de revisar preus.
També destaquen la manca de personal i de relleu generacional, que fa que els costi abordar les obres més complexes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre