Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Vicent Marí vol que totes les administracions sumin forces per "contenir i erradicar" aquest fenomen
Les administracions locals i insulars d’Eivissa han demanat més implicació a la Delegació del Govern per lluitar contra els assentaments d’infrahabitatges a l’illa.
Ho han expressat després del Consell d’Alcaldes celebrat aquest matí a la seu del Consell d’Eivissa. Han demanat una reunió amb el delegat del Govern a les Illes, Alfonso Rodríguez, perquè l’administració central s’impliqui en la lluita contra la proliferació d’assentaments.
Les administracions locals assumeixen les seves competències i ofereixen ajuda en serveis socials a les persones que pateixen una situació de vulnerabilitat, però hi ha altres casos. El president del Consell ha assenyalat que l’Estat té competències en migració i treball per acotar aquesta problemàtica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural