Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Vila i Santa Eulària deixen tan sols un ocupant per vehicle (amb excepcions) mentre Sant Josep permet carregar els que permet la llicència
Pel que fa al transport públic per carretera, a Eivissa els autobusos de línia regular circulen, la majoria, amb manco de cinc passatgers…
Mentre que els taxistes, que s’han organitzat en torns per oferir el servei públic, també han vist com el nombre de trajectes davalla de forma exponencial. Però no hi ha acord entre els cinc municipis de l’illa pitiüsa sobre quants passatgers poden pujar als taxis.
A Eivissa, els 135 taxistes en servei, dues terceres parts de la flota, només poden transportar un client per cotxe, excepte en els casos de menors o persones malaltes o amb capacitat reduïda.
La limitació d’ocupants també s’aplica a Santa Eulària de la mateixa manera. A Sant Josep, en canvi, els vehicles poden transportar els passatgers que permet la llicència: consideren que si es divideix un grup que es desplaça junt, disperses el risc… A Sant Antoni no s’ha pres encara cap decisió al respecte. Es manté fins al 31 de març el mínim de cinc cotxes de guàrdia a la nit. L’ajuntament portmanyí reclama unitat en les mesures preses pels cinc ajuntaments de l’illa.
I a Formentera, a més, el Consell ha anunciat que els taxis podran transportar la meitat de les places permeses per cada llicència.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys