Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Els partits de dreta demanen mesures excepcionals a Pedro Sánchez i el PSOE insta a romandre al costat del govern
Mentre que els partits de dreta han demanat al govern espanyol mesures excepcionals per restablir l’ordre a Catalunya, el PSOE els ha instat a romandre al costat del govern per lluitar contra el que, qualifiquen, de desafiament independentista.
A les Illes s’ha parlat també de la nit d’aldarulls que s’ha viscut a Catalunya. La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha condemnat la violència viscuda durant els darrers cinc vespres a Barcelona i arreu de Catalunya.
En una assemblea de regidors i regidores socialistes, Armengol ha dit que la resolució al conflicte a Catalunya necessita seny, responsabilitat i diàleg.
Sánchez replica a Torra:”Ha de condemnar rotundament la violència”
Grande-Marlaska defensa que hi ha “proporcionalitat” policial i demana a Torra condemnar la violència
Cinquè vespre consecutiu de protestes arreu de Catalunya
Almanco 54 detinguts i 182 ferits a Catalunya durant les protestes contra la sentència del ‘procés’
Quim Torra demana a Pedro Sánchez fixar un dia i una hora per poder negociar
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes