Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El Govern tornarà a estudiar el mapa de boies ecològiques al voltant Tagomago, per tal que no interfereixin en la pesca tradicional
El Govern tornarà a estudiar el mapa de boies ecològiques que està previst instal·lar als voltants de l’illa de Tagomago, per tal que els iòts fondejats no interfereixin en l’activitat de pesca tradicional. Això després de rebre queixes del sector.
Ha estat un dels temes tractats en la primera presa de contacte de la consellera d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Mae de la Concha, amb el consell d’Eivissa.
En la reunió s’ha destacat la importància de potenciar el món rural i el consum de producte local. Tot el que es consumeix a Eivissa, han dit, fa un recorregut de 6.000 quilòmetres de mitjana.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents