Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El Govern tornarà a estudiar el mapa de boies ecològiques al voltant Tagomago, per tal que no interfereixin en la pesca tradicional
El Govern tornarà a estudiar el mapa de boies ecològiques que està previst instal·lar als voltants de l’illa de Tagomago, per tal que els iòts fondejats no interfereixin en l’activitat de pesca tradicional. Això després de rebre queixes del sector.
Ha estat un dels temes tractats en la primera presa de contacte de la consellera d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Mae de la Concha, amb el consell d’Eivissa.
En la reunió s’ha destacat la importància de potenciar el món rural i el consum de producte local. Tot el que es consumeix a Eivissa, han dit, fa un recorregut de 6.000 quilòmetres de mitjana.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor