Més de 4.000 alumnes de Mallorca i Menorca s’han acostat al món del rock aquest curs amb el programa ‘Viu la Cultura‘. Els darrers ho han fet avui matí al Teatre des Born de Ciutadella. Cris Juanico, acompanyat de quatre músics, ha estat l’encarregat de posar veu a aquests èxits musicals.
El rock no mor mai. Ho han comprovat els alumnes dels centres de Ciutadella que han reviscut la història d’aquest gènere musical amb fragments de les cançons més emblemàtiques de cada dècada des dels anys 50 fins a l’actualitat.
Actualment, el rock no és el gènere predilecte entre els més joves, però moltes d’aquestes cançons sí que les coneixien.
Fa més de trenta anys que aquesta iniciativa es du a terme a Catalunya. Aquí a les illes va arribar fa set anys i s’ha anat repetint perquè el rock no mori mai.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos