Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tot i que els alumnes poden sol·licitar aquestes tutories presencials, es continua fent feina de manera telemàtica
Els alumnes de sisè de l’escola de Sant Ferran, a Formentera, ja fa gairebé dues setmanes que es desplacen fins al centre per rebre tutories presencials. Les classes duren una hora i mitja, són sota demanda i amb ocupació limitada de les aules per poder garantir les distàncies de seguretat.
De moment un total de 16 alumnes es reparteixen en dues aules i tots ells tenen molt clar quin és el procediment que han de seguir abans d’entrar-hi. Han de mantenir les distàncies de seguretat, entrar amb mascareta i seure a les taules que es troben a dos metres de les dels seus companys.
Des que es va decretar l’estat d’alarma es varen suspendre les classes, però professors i alumnes han continuat fent feina telemàticament.
Amb aquesta segona setmana de Fase III a Formentera i després de l’anunci del Govern, els alumnes de la resta de cursos podran començar a sol·licitar aquestes tutories que fins ara només es permetien als alumnes de darrer any de primària.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores