Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Tot i que els alumnes poden sol·licitar aquestes tutories presencials, es continua fent feina de manera telemàtica
Els alumnes de sisè de l’escola de Sant Ferran, a Formentera, ja fa gairebé dues setmanes que es desplacen fins al centre per rebre tutories presencials. Les classes duren una hora i mitja, són sota demanda i amb ocupació limitada de les aules per poder garantir les distàncies de seguretat.
De moment un total de 16 alumnes es reparteixen en dues aules i tots ells tenen molt clar quin és el procediment que han de seguir abans d’entrar-hi. Han de mantenir les distàncies de seguretat, entrar amb mascareta i seure a les taules que es troben a dos metres de les dels seus companys.
Des que es va decretar l’estat d’alarma es varen suspendre les classes, però professors i alumnes han continuat fent feina telemàticament.
Amb aquesta segona setmana de Fase III a Formentera i després de l’anunci del Govern, els alumnes de la resta de cursos podran començar a sol·licitar aquestes tutories que fins ara només es permetien als alumnes de darrer any de primària.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo