Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les empreses externes no veuen rendibilitat a treballar una hora i mitja, mentre que l'Ajuntament ofereix cursos per al personal dels locals afectats
Continua la controvèrsia entre els restauradors del nucli antic de Ciutadella i l’Ajuntament per l’ordenança municipal que els obliga a tenir vigilància de matinada, per evitar renous que molestin el descans dels vesins.
Algunes empreses de seguretat privada ja han desestimat oferir el servei només per una hora i mitja. Davant aquesta tessitura l’Ajuntament de Ciutadella es va reunir ahir amb els restauradors per oferir la possibilitat de contractar cursos que habilitin el mateix personal a fer aquesta feina.
Les associacions d’empresaris s’han mostrat contràries a la normativa. PIME ha presentat un contenciós quan es van desestimar les seves al·legacions. CAEB també s’hi ha posicionat en contra.
La modificació d’ordenança municipal es va aprovar l’estiu amb els vots del PSM i Gent per Ciutadella i l’abstenció de Ciutadans. El PSIB-PSOE, soci de Govern, s’hi ha posicionat en contra i ha demanat diàleg.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament