X

Els Bombers d’Eivissa atenen 119 incidències pel temporal

Santa Eulària i Sant Josep són els dos municipis que han requerit més actuacions: més d'una trentena cadascun

26/01/2026

Els Bombers d’Eivissa atenen 119 incidències pel temporal

Foto: Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia

24

Els Bombers d’Eivissa han duit a terme aquesta nit un total de 119 sortides per atendre les incidències provocades pel pas del temporal a l’illa, les inclemències del qual han remès al llarg del matí d’aquest dilluns.  Els avisos han estat relacionats sobretot amb la caiguda d’arbres, branques i altres obstacles a la via pública, així com amb despreniments d’elements urbans, amb el fort vendaval registrat a les 21.00 hores com el moment de màxima intensitat i amb una acumulació d’avisos, segons ha informat el Consell Insular en un comunicat.

 

Ver esta publicación en Instagram

 

Una publicación compartida de @ib3noticies

La major part de les sortides han estat motivades per la caiguda de rètols, fanals, arbres i altres elements, amb un total de 57 serveis. També s’han fet actuacions de col·laboració amb altres serveis, incidències en instal·lacions i diferents intervencions d’assistència i sanejament.

El municipi amb més sortides ha estat Santa Eulària, amb 37; seguit de Sant Josep, amb 34; Sant Antoni, amb 23; Vila, amb 13 i Sant Joan, amb 7. També hi ha hagut cinc casos més sense municipi assignat.

Per la seva banda, els operaris del servei de Xarxa Viària del Consell d’Eivissa han treballat des de les 21.30 hores fins a les 5.00 hores en la retirada d’obstacles i l’atenció de punts afectats a diferents carreteres de la xarxa insular. Les vies que han requerit més intervencions per la presència d’arbres, branques i obstacles a la calçada han estat la carretera de Santa Eulària (EI-200), la carretera entre Sant Josep i Sant Antoni (EI-700), la carretera de Santa Agnès (EI-500), la circumval·lació de Sant Antoni (EI-651), la carretera de Jesús a Cala Llonga (EI-100) i la carretera de ses Salines (EI-900).

El Consell d’Eivissa ha demanat prudència en els desplaçaments i ha recordat la importància de circular amb precaució, especialment en trams on encara es puguin trobar restes de branques o elements arrossegats pel vent. També ha recordat la necessitat de telefonar a l’112 davant qualsevol situació de risc.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT