Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Les fortes pluges han obligat a realitzar mig centenar de serveis, la majoria per inundacions i caigudes d'arbres
Foto XXSS
933Les fortes pluges que han caigut a l’illa d’Eivissa en les darreres hores, més de 200 litres per metre quadrat, han fet que els Bombers d’Eivissa hagin fet més de mig centenar de serveis a distints punts, la majoria per inundacions i caiguda d’arbres.
Entre aquestes actuacions, hi ha el rescat de 15 persones que havien quedat atrapades a l’interior d’ascensors, vehicles i baixos negats.
Els bombers demanen calma a la població i que tothom quedi allà on estat, per evitar que els desplaçaments provoquin problemes majors. També demanen als pares i mares que no vagin a cercar els seus fills a classe fins que hagi passat l’episodi de tempestes.
Educació demana a les famílies que no vagin a cercar els seus fills a les escoles fins a nou avís.

Font: CAIB
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments