Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La UE aprova sancionar Bielorússia per forçar el desviament d'un avió per detenir un opositor al règim
Els caps d’Estat i de Govern dels països de la Unió Europea han començat aques dimarts la segona jornada de la cimera del Consell Europeu. La reunió està centrada a la crisi de la Covid-19 i la política climàtica.
En la jornada del dilluns, els líders dels 27 van acordar sancionar Bielorússia per forçar el desviament d’un avió a l’aeroport de Minsk, per detenir-hi un opositor al règim. La Unió ha acordat tancar l’espai aeri amb Bielorússia i prohibir a les companyies aèries bielorusses sobrevolar la zona aèria comunitària. A més han demanat a les companyies europees “evitar” sobrevolar aquest país. La presidenta de la Comissió Europea, Ursula Von der Leyen, també ha anunciat que es mantindran congelats 3.000 milions d’euros prevists en inversions a Bielorússia.
Els 27 també han condemnat les “activitats provocadores” de Rússia i han reafirmat el compromís amb la solució de dos Estats per al conflicte de l’Orient Mitjà i han expressat la seva solidaritat amb Espanya per la crisi migratòria a Ceuta.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare