esports
Els esportistes poden sortir a entrenar però sempre complint les restriccions. Una de les federacions que demanen que es tenguin en compte les particularitats del seu esport és la de ciclisme.
Asseguren que és molt difícil fer un bon entrenament si no poden sortir a rodar fora del municipi, i més si han de repartir les feines en dues sessions.
La Federació de Ciclisme demana tenir més mobilitat per poder allargat el temps d’un únic entrenament. No creuen que les dobles sessions siguin útils per completar un entrenament de qualitat.
Consider que el horari per entrenar no es el mes adecuat.Els que feim feina els matins horabaixa no m,hos queda llum per fet un bon entreno.
El horari per els federats es el mateix que els que no ho son, se junta totom al mateixos llocs. S’hauria de ampliar els horaris I sense restriccions geografics
Cercador |
El davanter de l'Atlètic Balears creu que l'equip pot classificar-se per disputar l'ascens a 2a divisió
El partit es va ajornar al seu dia per mor del coronavirus
Els pitiusos han aconseguit igualar un desavantatge de dos sets a zero, però han caigut a la cinquena mànega
Un triomf avui davant l'Emevé de Lugo permetria l'Ushuaïa sortir del descens