Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

A la resta de la Mediterrània, la seva presència és cada vegada més escassa
Els científics de Menorca estan desconcertats per l’inusual increment de papallones que hi ha hagut enguany a l’illa. Després de 15 anys amb una població cada vegada més reduïda, la presència d’aquests insectes es va duplicar a partir de l’any passat, mentre que a la resta de la Mediterrània, són cada vegada més escasses.
Potser per les pluges abundants d’aquesta primavera, o per l’increment de la massa boscosa. També pel seu cicle reproductiu. Però la realitat és que cap d’aquestes explicacions convenç al 100% els científics de per què hi ha hagut un increment tan inusitat de papallones entre l’any passat i enguany a Menorca.
La seva presència és positiva, perquè assegura la pol·linització, i són un indicador de la població d’altres insectes. Aquest increment també beneficia els seus depredadors, com els ocells insectívors, i les libèl·lules.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca