Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
S'incrementarà un hectòmetre cúbic de les tres plantes de l'illa i així es permetrà la recuperació dels aqüífers
Els ajuntaments d’Eivissa han acordat, juntament amb el Consell insular, que aquest hivern només distribuiran aigua dessalinitzada. Així es permetrà una major recuperació dels aqüífers. D’aquesta manera, el cent per cent de l’aigua subministrada per les xarxes municipals serà aigua dessalada.
Aquesta mesura, presa aquest dilluns en el marc del Consell d’Alcaldes, permetrà deixar d’extreure un hectòmetre cúbic d’aigua dels pous. Sí que es mantindrà un consum mínim d’aigua subterrània per garantir el manteniment i la salubritat de la xarxa. A més, continuaran les millores per evitar-ne fuites, capítol en el qual s’han invertit 24 milions d’euros en els darrers anys i s’ha facilitat assolir un rendiment mitjà de la xarxa d’entre el 80% i el 85%.
D’altra banda, el president del Consell, Vicent Marí, ha recordat que a l’octubre entrarà en funcionament la dessalinitzadora modular de Sant Antoni, amb una capacitat de 1.000 metres cúbics diaris. A més, amb vista a la pròxima temporada, podrien posar-se en marxa dues plantes d’aigua regenerada, a Platja d’en Bossa i a ses Païsses, que facilitaran que l’aigua depurada es pugui emprar per netejar els carrers i regar els jardins.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari