Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els cinemes de l'arxipèlag posen la mirada en el 2024 amb optimisme
Aquest 2023 la gent s’ha retrobat amb els cinemes de les Illes. Segons el soci gerent d’Aficine, enguany s’ha recuperat el 26% dels espectadors que varen perdre durant la pandèmia, tot i que les xifres encara no han assolit els nivells de 2019.
Els mesos d’estiu han estat els més afluents, influenciats pel fenomen “Barbienheimer”: amb les dues pel·lícules més exitoses d’enguany.
Destaquen dues novetats que han contribuït que la gent vagi més al cinema. D’una banda, la promoció de cinema sènior a 2 € i, de l’altra, la inauguració de la sala exclusiva, amb seients reclinables. En el cas dels espectadors que cerquen un cinema alternatiu, ‘Cineciutat’ tanca l’any amb un creixement del 35% respecte al 2020; tot i que encara no ha recuperat les xifres de 2019.
La programació ha estat un element clau per atreure cinèfils curiosos amb cicles dedicats a diferents autors. El darrer, el cicle de Martin Scorsese.
Els cinemes de l’arxipèlag posen la mirada en el 2024 amb optimisme. Esperen que vengui carregat de pel·lícules, projectes i més propostes per tornar al cine.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061