Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els efectes de l'actuació policial són presents a diferents punts de votació
Les seus dels col·legis electorals de l’1-O comencen a tornar a la normalitat, després de la tensió.
IB3 Notícies ha estat testimoni de l’estat en què ha despert el centre educatiu Ramon Llull a través del director. El menjador ja presenta l’estat habitual, però els efectes de l’actuació policial són presents. Fins i tot a la reixa exterior, on hauran de canviar el pany.
Com a diferents punts de Catalunya, el Ramon Llull ha estat escenari d’una concentració. Aquí hi han participat també els veïnats de la zona. Barcelona a poc a poc va tornant a la normalitat després dels incidents.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç